b/ground

Thursday, February 24, 2011

Ku Chenta Kamoo..

Alhamdulilah..
Sangat besyukur dgn ketentuan Maha Esa..
Amin...

Saya sangat gembira dengan perubahan Qaseh..
Moga azam tahun baru yang baru berlalu sebulan dua ni menguatkan Qaseh...
Chenta & Qaseh semakin kuat.. kuat... dan kuat...

Saya mahu menjadi seperti pasangan Shah Jehan & Mumtaz bersama Taj Mahalnya...
Saya mahu kisah cinta saya bersama Qaseh menjadi seperti Romeo & Juliet serta Laila & Majnun...
Saya mahu kisah Chenta dan Saya menjadi sebuah kisah cinta abadi segahnya cinta Kasyah & Ayu dalam Lagenda Budak Setan...

Saya dan angan2 masih tak dapat dipisahkan..
Yang dulu biarlah berlalu..

Qaseh??

Saya mengharapkan kisah Kau dan Aku menjadi kenyataan juga berkekalan selamanya.. Insyallah..

Awan Nano.. Janji.. Terima Kasih Cinta.. Hanyut.. dan Baik-Baik Sayang adalah sebahagian dari lagu yang pernah Qaseh nyanyi/dedicated untuk saya...

Jangan Pernah Berubah telah membuatkan saya menitiskn airmata..
[saya penah buat silap dan Alhamdulilah diberi kesempatan ke-2]

Qaseh dan Saya telah banyak berkongsi cerita... Saya mengharapkan yang Qaseh adalah cinta terakhir.. tiada ulang.. tiada pengenalan.. tiada pertengahan.. noktah..

No comments:

Post a Comment